Sara Ljungberg -

R.I.P Stefan Liv

Dags att dra iväg till jobbet.
Har suttit på morgonen nu och läst om hockeyspelaren Stefan Liv och den hemska plankraschen i Ryssland. Läst artikel efter artikel, blogginlägg, alla som hedrar han på facebook. Tittat på bilder på hans familj...hans fru och två söner. Slutade med att jag satt å grät. Så himla hemskt och måste va så ofattbart jobbigt för hans nära och kära. Mina tankar idag går till er och till hockeyvärlden som har misst, vad jag har läst, en helt underbar å fantastiskt begåvad människa. R.I.P Stefan Liv.


C I A O

  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer
    Postat av: Ronja

    Det är bara bra med mig. Jag åker bort fem dagar från och med lördag men efter det måste vi ses!!! kram :D:D

    2011-09-08 @ 22:46:52
    URL: http://ronjawe.blogg.se/



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback