Sara Ljungberg -

Torsdag

Gomorr!

Dagens spinningpass bokat. Spinning är mina nya grej känner jag. Om jag inte går ner i vikt av det då vette fan...svetten bara rinner och droppar, det bränner i benen och armarna, konditionen maxas. Inte nog med det så har jag valt att gå på ett Afro danspass efteråt..få se hur det nu går :P Men kunde inte välja bort nåt av dom så blev båda istället.

Idag är jag ledig. Det är lite snöstorm ute. Min plan var att ta en promend till ÖB och köpa på mig massa läckerol. Väldigt bra substitut om man är sötsugen och vill hålla sig ifrån det goda. Funka lika så med smaksatt tuggummi. Men ser ut som att det blir att jag tar spårvagnen.
Funderar att baka ett nyttigt bröd också. Har lyckats skippa bröd helt i min kost nu men känner att det skulle va bra att ha efter träningen nån kväll då man måste få i sig nåt och inte kan stå och mixa en smootihie....vi får se

C I A O
  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback