Sara Ljungberg -

Tisdag 15/2

Godmorgon sverige!

Det snöar lite lätt ute just nu. Eller så är det bara snö som blåser av från taket. Vad vet jag!
Nu blir det lite frukost och sedan ska jag iväg på ett spinningpass. Har haft vila i 4 dagar nu....inte bra inte bra. Måste iväg så att jag inte tappar lusten igen.

Annars blir det jobb idag vid fyra. Älsklingen min är ledig. Typiskt då jag jobbar. Men vi hade iaf en helt otrolig mysig kväll igår med jordgubbar och grädde! Men det blir ett riktigt litet firande på lördag då det blir middag på La Uva och sedan bio! :)



C I A O
  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer
    Postat av: ullis

    här ekar det av nya inlägg! saknar dig, när får man träffa dig och när får man fortsatta läsa om din vardag? kramar

    2011-07-03 @ 15:11:28
    Postat av: Sara

    ÅÅÅÅÅH va roligt! Ja bloggen har jag faktiskt glömt. Men funderar på att ta upp den igen nu. Men sååååå roligt att höra ifrån dig! :D Är allt braaa???

    2011-09-06 @ 21:30:29



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback