Sara Ljungberg -

Tillbaka för att stanna?

Tittut!

Känner nu att det kanske är dags att ta tag i det här igen :P Har börjat fått tillbaka ork och motivation efter många hitan å ditan inlägg. Men man vet aldrig. Kanske inte det här blir så långvarigt heller...

Sitter nu ocg tinar lax. Hoppas att den blir klar snart så jag hinner äta innan träningen ikväll. Ska på ett 55 min step pass och efter det en halvtimmas core. Så håll i magen vill jag inte ha men samtidigt måste jag ha brännsle så jag orkar med passen. OCH jag har inget snabbt att slänga ihop så jag måste tina min lax...

Min kära sambo är och ser på hockey hos hans bror så jag är själv här hemma....med min lax....å Frasse så klart. Men han verkar bara bry sig om laxen så man kan säga att jag är själv.

Idag har det varit en ledig dag som tillbringats nere på stan. Beställt linser å köpt på mig lite behövligt smink. Förstört blandaren i diskbänken också så det går varken diska eller skölja händerna just nu...ett glas kallt vatten skulle ju va gott...bra sara...jag är tydligen starkare än vad jag tror. Den gick bara av när jag skulle stänga av vattnet efter att jag fyllt vattenkannan. Sånt som händer här i livet.

C I A O

  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback