Sara Ljungberg -

Fredag

Att kliva upp ur sängen idag var som att försöka stå upp i en berg-ochdalbana dagen efter en hård festnatt. Träningen igår gjorde susen vill jag lova men kan knappt röra mig idag. Kroppen värker å jag känner mig helt utpumpad.
Så idag blir det vila... och jobb. Har nyss slängt i mig en väldans god frukost bestående av:
- Naturell youghurt med bär, banan och quinoapuffar.
- En skvätt av paulúns superjuice.
- Ett ägg.


Nä nu ska jag väcka min älskade som sover så sött så han kan komma iväg och träna. Å jag ska faktiskt ta mig en sväng till biblioteket här och låna en bok om styrketräning, teckning, att förstå sin katt, förvaring i litet utrymme och en bok om kost och bra mat. En salig blandning :P

C I A O
  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback