Sara Ljungberg -

Alla hjärtans dag!

Helgen har bestått av jobb. Har fått lite tider på golvet nu, hälsa&skönhet, så det blir lite variation i tillvaron. Varit rätt långa dagar så det har bara vart hem, sova, upp, jobba.

Idag har jag varit ledig iaf. Tyvärr så har inte min andra hälft det så dagen har spenderats på stan.
Köpte en alla hjärtans dag påse till min älskling där jag plocka ner: en massageboll, massageolja, aroma bad olja och en ansiktscreme från BULL DOG! Bara det bästa till min älskling! Älskar dig sååå mycket.




Kunde inte hålla tassarna borta så det blev även en liten pressent till mig själv.
D&G parfym. Ska det va så ska det va. Har gått å sniffat på den ett tag nu så det var dags att slå till. Älskar denna ljuvliga doft!



När älskling kommer hem ska vi mummsa på jordgubbar och mysa i soffan. Ta igen en hel alla hjärtans dag! Jag börjar 16.00 imorn så det blir en sen kväll å sovmorgon imorn! :)

Glad alla hjärtans dag till alla er där ute!

C I A O
  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback