Sara Ljungberg -

New in

Lite snabbt nu ska jag visa det nya i garderoben :D Sen ska jag beställa biljett till linköping imorn. Ska träffa Ullis å Ronja! SJUKT KUL om jag får säga det själv, och det får jag. Jobbade ynka 3tim idag. Innan det hann jag med att träna ett styrka medel pass och nu så här innan läggdags ska jag försöka att klämma in ett avsnitt av gossip girl!
Linkan imorn! jiipppieee!

Det som inte finns på bild är två jeans och en halsduk...kameran dog! :P

McKinley Jackan fick jag av min kära pojkvän igår! Bara så där! Jag har länge velat ha en röd vinterjacka och vi har gått förbi några gånger och klämt och känt på jackor. Och så igår när vi var på intersport så fick jag den av han! Hur underbar är inte människan på en skala??? Tack så hemskt mycket älskling! Haha nu känner jag ju ingen press alls då jag ska fixa din födelsedagspresent...nej nej inte alls! ;P

Älskar dig hjärtat! <3

C I A O

  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Jättesnygg jacka! Vad gör du med den gamla då?

    2010-09-30 @ 16:37:56



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback