Sara Ljungberg -

ursäkta röran...

 

...men sooffan är på plats! :D Ja eller stora delar av soffan...hela soffan får inte riktigt plats så den stora öppna divanen kommer vi få ställa upp på vinden så länge tills vi får en större lägenhet. (Vilket jag hoppas blir snart)
Så soffan går ut ca 2dm i dörröppningen, men det gör mig ingenting det kan jag leva med så länge.
Soffbordet han inte Christoffers pappa att sätta ihop. (Han kom hit och satt ihop soffan åt oss så himla snällt av han, evigt tacksam) så henka kommer hit lite senare å fixart!

ÅÅåh jag har redan provlegat i soffan och tittat på ett avsnitt av gossip girl! Im in heaven!

 

C I A O

  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Jättefin o. med schäslong mysigt! Har ikväll varit till en jobbarkompis som hade en liknande soffa med schäslong helmysigt. Jag vill också ha en så´n

    2010-10-13 @ 21:54:50



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback