Sara Ljungberg -

Torsdag

Det regnar å det regnar. Jag har ingen lust att göra någoting faktiskt. Klockan är snart halv 3 och jag sitter fortfarande i mitt nattlinne. :P Kanske dags att ta tag i sig själv och göra någon nytta! Har bäddat sängen iaf! ^^

Igår var jag i väg och köpte nya sängkläder. Blev randiga påslakan från gripsholm med matchande örngott. Riktigt mjuka och gosiga. Love it!

ÅÅÅh vad jag har tråkigt...känns som att jag bara sitter och inväntar min helhelg med jobb. Nåt konstruktivt måste jag väl kunna hitta på av den här dagen innan den tar slut.

C I A O

  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Städa,baka,laga mat,pyssla om sjuklingen. Det finns alltid nå´t att göra om man Vill...kram på dig

    2010-10-07 @ 17:02:10



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback