Sara Ljungberg -

Torsdag

Helo my darlings!

Som sagt idag är det älsklings födelsedag. Stackaren måste jobba hela dagen. Men imorse så klev jag upp och gjorde frukost på sängen till han. Ställde mig och baka kl 07.30. Inte illa va? ;) Jag gjorde egna crossianter (som jag så länge velat ha :P) Hehe degen var köpt iof. Det var bara att forma de små sakerna vilket jag trodde skulle va mycket svårare än vad det var. Å vipps så var dom klar på si sådär 20min




Riktigt lyckat måste jag säga och blir garanterat fler gånger. Efter den mysiga frukosten låg jag bara kvar i sängen nån timma eller två tills jag fick nog och fråga om jag fick komma till marie...å de fick jag :) Så hela dagen fram tills nu har jag spenderat med henne.

Nu mina kära vänner måste jag städa undan lite i köket för att sedan påbörja min cheesecake!

C I A O
  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Duktigt! Det är mer än vad jag kan.

    2010-10-29 @ 16:20:49



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback