Sara Ljungberg -

Torsdag

 

När jag kom hem från jobbet igår så stod bordet monterat och klart! Så det blev till att tända lite ljus och burra ner sig i soffan med en tidning och te. Nu är allt på plats å jag kunde inte bli mer nöjd. Så himla fint!

 

Idag är jag ledig och funderar på att åka iväg till ingelsta för att leta lite kuddar å annat smått och gott. Ikearesan får vänta tills på tisdag så att älskling kan följa med. Listan är lång. Är det nåt jag älskar att shoppa förutom kläder så är det inredning. Men nu innan jag far iväg ska jag mysa lite i soffan ;)

 

C I A O

  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Oh så fint det blev !

    2010-10-14 @ 22:05:51
    Postat av: Anonym

    Oh,så fint det blev !

    2010-10-14 @ 22:07:16



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback