Sara Ljungberg -

Sjukling

Sjuk igen...trotts det så jobbade jag i lördags. 12-21.45

Runt 20.00 så höll jag på att dö. Alla alvedon jag hade tagit slutade värka och jag höll på att säcka ihop. Men jag höll ut och fick gå hela en kvart tidigare :P Hade inte spelat någon roll så här i efterhand för jag missade bussen och fick stå ute i kylan och vänta en halvtimme. Not my lucky day :P Så igår bosatte jag mig i ena hörnet av soffan. Låg där exakt hela dagen tills älkling kom hem vid halv sju och gjorde taccos åt mig. Älskar dig! <3

 

Idag mår jag mycket bättre. Har lite förkylning kvar men annars mår jag helt okej...än så länge!

 

C I A O

  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback