Sara Ljungberg -

ny mobil



Äntligen har jag fått min iphone 4! wihhooo! Trodde inte att jag skulle äga en sådan efetrsom jag tyckt att den kanske är lite överskattad och onödig, men efter att christoffer köpt en så blev jag inte sen att ta efter! Kan tyvärr inte använda den förens den 26e då mitt tele2 abonemang avslutats så än så länge får jag bara titta på den :( Försäljaren på telia gav mig även ett valfritt case som hjälper att skydda mobilen från repor å annat smutts, heeelt gratis (Tackar å bockar) :) så jag valde en mörklila. Fin fint. Nu kan jag inte vänta tills jag får börja använda den! :D

C I A O
  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback