Sara Ljungberg -

För det är ingen vanlig dag

Nä för det är saras lyckodag idag, hurra hurra hurra!
Idag fick vi ett samtal som gjorde mig lycklig! Våran soffa med soffbord och matta kommer att leveraras hem till oss imorgon mellan 10 och 12. Helt jävla underbart!!! så gammla soffan och bordet har fått en plats på vinden tills vidare innan det slängs. Och nu får jag äntligen köpa mig en massa kuddar och plädar :D Har redan bokat in en IKEAresa på torsdag! :P (har bläddrat i katalogen tusen gånger)
Inte nog med det så har jag beställt en Iphone 4 som jag hoppas ska komma snart!

oj oj oj vilken dag det har vart. Massa överaskningar. Har jobbat 7-16 idag. Haft världens träningsvärk i armar och rygg efter gårdagens ki-jympa pass. hela min helg bestod av jobb jobb och jobb. Imorn är det också jobb för att sedan få vara lite ledig. Ikearesa och affropass med rebecca. Gött!

Nä nu ska jag plocka ihop lite så att flyttkillarna kan få in soffan och så får man inte missa Sverige - Holland.

C I A O
  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback