Sara Ljungberg -

vill ha jul nu

Nu sitter jag här framför två tända ljus i köket. Mercy fall, starfield, tenth avenue North m.f. rullar på spotify.

Längtar riktigt till julen nu. Jag längtar tills man får julpynta. jag vill köpa nya juliga gardiner. ställa dekorerade amaryllis i fönstrerna. Lägga upp hasselnötter i en stor skål. Fram med alla de små röda detaljerna som gör att det blir juligt. Å baka en massa.
Det tråkiga i år är att vi inte kan ha någon julgran. :( Inte ens en plast. Vi har ingenstan att ställa den. Vi har inte ett enda litet hörn. Så det blir ingen i år :( Åh jag vill verkligen verkligen ha en. Jag får njuta av klädda granar på nåt annat sätt. Men det är ju ingen riktig jul om man inte har en klädd gran tycker jag.
Fast å andra sidan jobbar jag ju typ hela december så kanske inte gör nåt. kommer ju knappt vara hemma.

Å sen den 3jan kommer jag hem i hela en vecka! Längtar lite. Komma hem till fina vintern och kunna fira min födelsedag. Kanske om jag har tur kanske jag får åka lite utför också! :D Saknar alla där hemma. ibland kan det bli väldigt ensamt här nere.




C I A O
  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback