Sara Ljungberg -

Tvättning å annat

Idag har det tvättats hela dagen. Vi hade riktigt mycket tvätt. Så mycket tvätt att jag inte hinner tvätta klart! Suck. Nåja bara att sätta upp en ny tid. I veckan blir det inte iaf för hela veckan ut ska det jopbbas. Min helghelg i helgen.
Har hunnit med att städa lite också. Plocka undan, dammsuga och få ordning på torpet.

Förra helgen var ju Christoffers föräldrar å familj här på middag å efterätt. Riktigt trevligt var det och jag måste säga att efter många om och men så blev våran egengjorda smörgåstårta som vi bjöd på rigtikt lyckad. Men ALDRIG MER tänker jag göra en egen smörgåstårta igen. Vilken pers...blod svett och tårar spilldes! Haha närå men aldrig igen :)

oj oj nu måste jag ner i tvättstugan.

C I A O
  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback