Sara Ljungberg -

sjuk

Igen....fast den här gången får jag faktiskt skylla mig själv...gå ut i snöslask å bli alldeles blöt å kall om tossingarna. Så går det att vara efterklok och ha en bristande planering. (inte tagi ner vinterskorna från vinden) men men gjort är gjort och nu får jag ligga hemma och ha tråkigt när andra får roa sig på helgen. Inget att göra åt.

Nåt som jag tackar gud för, eller snarare christoffer är att vi har ju skaffat Viasat Ondemand. wiiihoo! En miljon filmer att välja mellan repriser på de mesta av alla tv program och massa massa serier. Så jag ha ju inte legat och rullat tummarna direkt.

Men nu vill jag inte vara sjuk längre! Speciellt inte eftresom det var planerat att åka och titta på kattunge imorn. Men det lär ju inte hända. :(

det är så synd om mig! :P

C I A O
  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Jag o.pappa tycker synd om dig lilla gumman, Krya på dig kram.

    2010-11-14 @ 00:16:45



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback