Sara Ljungberg -

Onsdag


Idag får jag vara ledig. Har jobbat måndag och tisdag. Febern har släppt å jag mår allmänt bra förutom i hallsen. Den verkar leva sitt eget lilla liv. Speciellt på nätterna, då får man inte alls sova för den jäkla hostan.

Idag blir det till att städa lite. Nu när man äntligen kan och orkar. Ska städa ut skafferierna och torka hyllor. Lika så kylskåpet. När det är gjort ska jag leta reda på manualen till fläkten ovanför spisen och rengöra den. Sen om jag orkar så blir det att rensa garderoben och torka hyllor där med. Kanske får upp lite sommarkläder och skor på vinden så jag får lite mer plats. Jättebra!

C I A O
  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback