Sara Ljungberg -

Helgens bravader

Nu har jag äntligen fått sova ut riktigt ordenligt, trots att Esma ringde och väckte mig kl 8 idag och fråga om jag kunde jobba. Har vart min helhelg på jobbet. Trotts det så lyckades jag klämma in lindas inflyttningsfest/maskerad. Så har inte blivit många timmars sömn i helgen. Inflyttningsfesten var sjukt kul. Har aldrig vart på en sån halloweenfest där dom verkligen hade gått in för det till 100%

När man kom dit samlades alla utanför och sedan gick vi till ingången av källaren. Där skulle man para ihop sig två och två och allt eftersom så släpptes man in i källaren. Där inne var det kålsvart. Dom hade riggat upp rökmaskin, lampa som blinka som åska och massa ljudefekter som spöken,ådunder och brak och folk som skriker. Dom hade hängt upp spindelväv ormar å massa annat. Så skulle man gå igenom där in till husen. Men så enkelt var det inte. Det var ju självklart folk där inne som skrämdes å hade sig. Tog tag i fötterna och tog i håret. Nä flera tummar upp för en helt fantastisk kväll må jag säga.

Nu ska jag göra mig klar för att åka till jobbet och jobba fyra timmar :P


C I A O
  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback