Sara Ljungberg -

Torsdag

Sommaren är här! :D

Idag har solen lyst starkt hela dagen och jag har tillbringat den mesta tiden på balkongen faktiskt. Solat, tittat på folk och läst bok, ätit och filosoferat. Tänk vad man kan göra på en balkong. När ullis var här i helgen, som för övrigt var sååå himla mysigt. Va så himla kul att träffa henne. Blir defenetivt en påhällsning i oslo i sommar :D, så köpte vi trall till våran balkong. Tyvärr så blir det ju en bit kvar där trallen inte får plats så nästa vecka kommer bentha hit å sågar å har sig så att dom sissta bitarna faller på plats å det blir perfekt!

Nästa vecka kommer även mina små föräldrar hit och hälsar på! Jag måste ju erkänna att jag saknar er :) Anländer på torsdag å stannar till lördag eller söndag? Mysigt mysigt! Hoppas vädret tillåter en promenad i knäppingsborg.

I övrigt så är jag ledig fram tills på lördag. Massa ledigt nu inför somaren. Gillar det inte på ett sätt för jag spenderar bara en massa pengar. Inte på onödiga saker tycker jag men det finns nog dom som säger annat^^


( Får se hur länge man kan hålla orkidén i liv ;P )

C I A O
  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback