Sara Ljungberg -

I have something new

I lördags var det fotboll och fest. Innan det begav jag mig till hageby C för att handla lite kläder. Min kartong med sommarkläder har bara försvunnit från vinden. Om jag ens fick med mig dom hit. Vet inte alls vart dom har tagit vägen så jag måste förnya min garderob lite. Stackars mig :P


 


Första bilden: armband-Lindex, ring och örhängen-Glitter. Andra bilden: Jeansshorts-Gina Tredje bilden: Tunika-Vero Moda, Klänning-H&M

 

C I A O

  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer
    Postat av: ullis

    du shoppar hela tiden du :D men väldigt fina grejer ;)

    2010-06-15 @ 19:01:13
    Postat av: Sara

    haha jaaa jag har inget annat att göra på dagarna ;)

    Är det bra med dig ulliiis? puss puss

    2010-06-16 @ 15:00:13
    URL: http://saraljungberg.blogg.se/



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback