Sara Ljungberg -

Tisdag

Jag skulle igentligen ha varit ledig idag men dom är så snälla på maxi så jag får jobba 12-16 :P

Så nu sitter jag och äter lite frukost. Ska väcka älsklingen vid 9 och sen vid 10 så ska vi ner till gymmet.

Vi har lyckats komma igång med träningen igen. Men vi får se hur det håller i sig. Alltid efter två veckor trappas det ner och dör ut :p Jobbet kommer i vägen å allt annat. Men nu ska jag ge mig fan på att träna. Mitt mål är fram till jul.
Ska skaffa mig ett kort på friskis också så jag kan gå på pass. Så när jag ska gymma eller spinna går jag med älskling till nordic, och när jag vill gå på nåt pass går jag till friskis!

C I A O
  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback