Sara Ljungberg -

Montana


Bild: montana.dk

Ja nu har jag hittat mig en förälskelse i möbelväg igen. :P Vill ha vill ha vill ha. Danska företaget Montana har hyllmoduler som man kan fixa och trixa med själv för att få till sin allra egen konstruktion. Och det är just det jag vill göra! Jag är helt såld på att sätta upp boxar på väggen i någon trevlig form och färg som både blir snyggt och agerar som förvaring för böcker, ramar och andra roligheter. Blev inspirerad då jag läste "Vårt nya hem" igår och såg denna form fast i grönt. jag själv har gjort denna fast i olika vita nyanser:


Skitsnyggt att ha på en stor vit vägg. En "låda" med standard färg går på 1600:- ungefär. Vill man ha en speciell färg får man lägga till några hundralappar. Blir ingen billig resa i längden för mig som vill ha 12 "lådor" :P Kanske i julklapp? ^^
  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Du kan börja bygga o. måla dina lådor själv du får många lådor för de pengarna. PUSS PUSS mamma

    2010-08-17 @ 22:08:33



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback