Sara Ljungberg -

Lamino och lammskin



Jag är helt föälskad i denna lamino stol och skulle inte tacka nej till en sådan. Stol med pall går loss på ca 13 000:- vilket känns som jag kanske inte riktigt har råd med nu då vi lagt 22 000:- på soffa m. tillbehör.
Men endåååå...vill ha vill ha vill ha. Fast christoffer tycker inte direkt att det är någon höjdare. Han är inget fan av denna stol...men jag ska nog lyckas övertala han i framtiden ;)

Annars så är jag väldigt inne på att skaffa lammskin att lägga i soffan eller på stol, så det blir nog mitt nästa inköp. Mysigt nu mot hösten och vintern att kura ner sig i. Priserna varierar stort mellan 399-1500 :- men så är kvaliten inte densamma på alla heller. Så frågan är vad som blir bäst i längden. Men så länge får jag njuta av några inspirerande bilder tills nästa lön kommer ;)


  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback