Sara Ljungberg -

Im back

Nu ska jag ta tag i det här igen :P Nu när semestern är slut och jobb börjar, nätterna blir allt mörkare och tid finns över.
Min semester har vart helt fantastiskt bra :) Först Liseberg å sen hem till sundsvall, massa midagsbjudningar och massa massa god mat, vin och trevliga pratstunder. Och mest av allt att jag har fått spendera denna tid med han jag älskar mest av allt i hela världen! Jag älskar dig så himla mycket Christoffer! Du och jag för all framtid, i all evighet! :)

Så till den glaada nyheten! Vi Har köpt soffa, soffbort och matta på mio! :D Så snart bli vårat hem så himla mycket mysigare. Riktigt mysigt nu men en soffa är pricken över i:et kan man säga. Inte någon dålig soffa heller. hela 4m bred och en divan och en schäslong med öppet avslut...kan det bli bättre? :)

Imorn är det jobb 11-19. Sen hem och mysa med älsklingen!

C I A O



Soffa i exakt samma utförande fast i ett annat tyg. Vi ska ha ljust grått.

Vitt soffbord.

Grå matta.


  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Soffan,bordet och mattan ser jättefint ut. Vi kommer snart ner och inviger det.... KRAAAM

    2010-08-09 @ 18:53:36



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback