Sara Ljungberg -

Mina köp In London







1. Klänning från miss nånting :P 2. Tunika från Topshop 3. Parfymer från stansted flyplats 4. Väska från river island 5. Victoria Secrets läppglans...älska! 6. Gulliga trosor och en bunt med sockar. 7. Två skärp 8. Hjärtstrumpebyxor från topshop 9 och 10. Ett par converse. Trodde aldrig att jag skulle äga ett par sådana. Har inte riktigt vart min typ av sko. Men dom här låga älskar jag 11. Ett par klackeskor och gele inlägg 12. 3 tony&guy produkter för 100 spänn. sjukt! 13. tre solisar. 10kr styck. Taget 14. ett armband 15. Detta har blivit min favvo. Det är en brun utan sol prudukt där man ser hur brun man blir direkt. Inga linjer eller ojämnheter och det går bort direkt i duschen. Jag har blivit besatt. Tror inte att dessa tre tuber kommer räcka länge!

C I A O
  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer
    Postat av: jessssicaa

    hooola ljung! aaaas snygga kläder. Hojta så fort du är på G hem nånting ..JAG FÖDDER SNART OCH ÄR RÄDD!..Saknar dig här hemma.. love och kysslor <3

    2010-04-19 @ 11:23:40
    URL: http://jessicaenglund.webblogg.se/
    Postat av: mmmmmm

    Nu var det ett tag sen det hände ngntiing här!Skärpning !!!

    2010-04-26 @ 16:47:13



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback