Sara Ljungberg -

otränad som få

Det här är INTE okej :P Jag har nyss kommit hem från 75min bodypump å jag säger bara fyyyyyyyyy.....
Inte tränat på några månader och så ställer man sig på ett sånt pass :P Hej å hå! jahopp nurå? Värsta men kanske det bästa är ju att man orkar inte men man skämms att bara ställa sig å vila så man kör på en då..även fast man inte orkar. så nu orkar jag inte ens lyfta en vindruva...
Har nog aldrig vart så här otränad i mitt liv...jag skämms :P Närå men måste ta tag i det här nu. Ska gå på det där passet varje vecka. Sjukt bra var det iaf :) Tog överallt!

Esma ringde idag också å jag ska jobba imorn och på fredag! :D TACK!
Jag saknar min man. Han är å ser på hockey. Kommer väl inte hem förens 12 inatt. suck.

Idag har jag å christoffer å macke hjälpt marie att flytta det sissta från lägenheten. Typ vitrinskåp och sånt. Eller jag ska väl säga att christoffer å macke lyfte det mesta^^ Starka grappar! Sen blev det lunchpause på pause..haha..Ibland är jag bara för rolig.
Sen runt kl 17-18 så träffa jag amanda å alex på fräcka fröken för lite skvaller!
Sen hem byta om, springa ut med brödrosten till macke :P iväg till friskis. träna träna träna.
Min dag, mitt liv.

Haha mina armar skakar...hur ska jag orka laga mat?? Min maaaaan, vaaaaart är duuuuu? ^^Blir väl vindruvor och youghurt istället :P Kycklingen får vänta!
om jag nu ens orkar föra maten till munnen..jag kommer svälta ihjääl...

C I A O

  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Bra jobbat!!!!

    2009-10-07 @ 23:05:35
    Postat av: sara

    tack tack! :)

    2009-10-09 @ 10:42:47



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback