Sara Ljungberg -

Vem är du?

Jaaa äntligen har man jobbat mördarpasset som faktiskt inte var nåt mördarpass. Tiden gick rätt fort! Jobba från 12-22.25. Var riktigt roligt också, jag vet att man inte ska skratta åt folk men ibland går det bara inte^^ De va inge dumt heller utan vissa personer uppför sig så gulligt. Som ett gammalt par som var å handla idag. Jag kunde inte sluta skratta åt dom när dom stod å prata med tina. :P

Jaja nu ska jag snart sova. Se på lite tv först. Fundera ut min framtid i vanlig ording. Jag bli så förvirrad. Vilka människor kan man lita på? Hur vet man att personen framför sig är ärlig? Jag kommer ha så sjukt svårt att lita på folk i fortsättningen. eller folk å folk...killar....

åååå andra sidan...läääängtar så jäkla mycket till helgen, Lördag, då det bli utgång!!! Jag är ju ledig lördag söndag. Då jävlar! ;) Man får fixa till sig! piffa hit å piffa dit! Locka håret å sätta dit lösögonfransarna^^
Å händer det så händer det ;) Plåstra om såren ;) Jag känner på mig att det kommer hända nåt! ^^ Kvällen blir ju vad man gör den till ;)   Längta längta!

C I A O
  • TILL BLOGGENS STARTSIDA

  • Kommentarer



    Your name biaaatch:

    Kom ihåg mig? Snälla

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback